Tuesday, June 18, 2013

Saya malu utk pandang lelaki

Seorang wanita muda bertudung labuh sangat manis berjumpa dengan saya.. Suara yg lembut, sangat berhemah dan pemalu orang nya.. 

Setelah beberapa minit berbual dia berkata yang dia sangat malu dan tidak yakin dan tidak berani utk berbual dengan lelaki.. Nasihat saya awak perlu berani kerana kita perlu mengenal betil2 dengan orang yang kita kawan supaya kita boleh menilai..

Tugas saya di sini adalah menanan sikap keberanian dlm diri nya..

Sessi terapi berjalan dengan baik..

Alhamdulillah.. Setelah selesai saya telah memanggil seorang sahabat lelaki utk berbual dan secara x sengaja saya hanya mahu menguji keberkesanan terapi tadi.. Dia sudah hilang rasa malu kerana saya nmpk muka nya ketika berbual dia boleh mengangkat muka dan bertentang mata dgn sahabat saya itu.. Berbeza dgn sblm ini dia memaling wajah nya ketika berbual dgn mana2 lelaki..


No comments:

Post a Comment