Sunday, December 13, 2015

NLP: PENDAFTARAN PENGAMALAN BERTAULIAH ANTARABANGSA (NFNLP)


Program yang
PALING BERPRESTIJ
Persijilan KEJURULATIHAN NLP Antarabangsa 
diakui secara langsung oleh International Gold Master Trainer of NLP
diakui oleh
NFNLP USA
 (Kelayakan: Persijilan Pengamal Asas NLP )
 
Jika anda sedang mencari untuk latihan jurulatih yang akan membawa anda daripada peringkat pemulaan hingga ke penguasaan masteri dan inilah platform untuk anda mempersiapkan ilmu pengetahuan dan teknik untuk membina perniagaan kejurulatihan anda. Sama ada anda ingin memulakan perniagaan kejurulatihan anda sendiri atau mahu menggunakan kemahiran kejurulatihan NFNLP terkini dalam profesion semasa anda ...
NLP Jurulatih Latihan Persijilan akan membantu anda untuk berjaya sebagai jurulatih profesional terlatih

Apakah Jurulatih NLP?
Ianya kaedah latihan yang paling berkuasa dan berkesan. Terdapat beberapa jenis latihan tetapi Kejurulatihan NLP mendapat hasil efektif  yang lebih cepat daripada yang lain kerana Latihan NLP adalah hasil daripada kajian dan model bentuk yang paling berkesan kejurulatihan dan komunikasi yang ada dan menggabungkan ia dengan pengetahuan lebih canggih pada tingkah laku manusia dan corak pemikiran. Sebagai Jurulatih NFNLP,  anda bukan sekadar "jurulatih",  anda akan mempunyai akses kepada teknik-teknik dan strategi yang paling maju dan kaedah untuk membantu individu berkembang di bawah latihan Dr. Will Horton.
Apabila bekerja dengan pelbagai bimbingan / isu pelanggan. Memudahkan kemajuan pelanggan melalui blok ketakutan dan halangan. Menyampaikan maklum balas yang berkesan (dengan cara yang pelanggan boleh mendengar) untuk berjaya.

Anda akan belajar bagaimana... 
•     Membantu pelanggan mengenal pasti keutamaan   mereka, dan mengambil tindakan yang bersesuaian

•                 Menyediakan pelangaan anda dengan akauntibiliti yang mereka perlukan untuk membuat tindakan yang berterusan

•     Membantu pelanggan menyelesaikan konflik dalaman dan membuat keputusan yang lebih baik
 
•        Melatih pelanggan untuk membuat tindakan segera

•        Menggunakan Teknik NLP yang terkini untuk mencipta perubahan (kejurulatihan kesan tinggi) seperti :

1.      Latar belakang ilmu NLP
2.      Bahasa deria (VAKOG)
3.      Hipnosis dalam NLP
4.      Modaliti dan Sub-Modaliti
5.      Komunikasi NLP
6.      Bina hubungan mantap (RAPPORT)
7.      Komunikasi Meta (Meta Model & Meta Ptogram)
8.      Kue Akses Mata (Eye Movement)
9.      Kaedah Terapi Emosi, Rawatan Pantas Fobia, Menukar Sejarah Diri, Penghargaan Diri dll.


Anda akan memperbaiki kemahiran komunikasi anda dengan membangunkan kemudahan dengan model terapi NLP. Anda akan mengetahui bagaimana untuk menggunakan teknik-teknik dalam kerja-kerja semasa anda dan bagaimana untuk meningkatkan keupayaan kepimpinan anda. Anda akan dapat menawarkan lebih banyak perkhidmatan kepada pelanggan semasa dan berkembang ke pasaran baru. Anda akan mendapat pengalaman hands-on kedua-dua sesi dan menjalani terapi. Ini akan memberikan anda keupayaan yang  bersesuaian untuk menggabungkan pengetahuan NLP dengan kemahiran teknik NLP.

Latihan NLP ini amat penting untuk sesiapa sahaja yang ingin memulakan kerjaya sebagai Speaker profesional dan Pembentang atau sebagai seorang profesional perniagaan dengan cepat lagi jelas. Ramai ketua pasukan dan pengurus, misalnya, kini mendapati keupayaan untuk menyatukan prinsip maju NLP dengan kuasa Kejurulatihan, untuk berinteraksi dengan, dan mempengaruhi orang lain sebagai sebahagian daripada huraian kerja mereka.


Dengan menyempurnakan program ini, sebagai Pengamal Bertauliah NLP (C.NLP, anda akan diakui kelayakan untuk membantu pelanggan menyelesaikan isu peribadi/profesional mereka.

Teruskan. Anda layak.
__._,_.___





Fasilitator anda :

Cht HAYATI RAMLAN

Nama penuh Datin Hjh Norhayati bt Hj Ramlan merupakan seorang Executive Coach, Trainer dan juga ahli perniagaan. Beliau adalah seorang Registered Trainer PSMB, Certified NLP Trainer NFNLP, Certified Trainer Neuro semantic (ISNS), Certified Meta Coach (ISNS,USA), dan Licended Sports Performance Coach.

Beliau telah banyak mengendalikan kursus pembinaan diri yang berorientasikan pencapaian hasil yang hebat di Malaysia. Antara program yang dikendalikan beliau coaching & leadership untuk pengurus, komunikasi efektif, pengucapan awam, pengurusan masa efektif, pengendalian stress, membina pasukan dinamik, peek performance dll


Cht CHE’ QIIM

Nama penuh En Mustaqiim Asmuji merupakan seorang Principal Consultant dan Coach Smart Excel Consultant. Beliau merupakan Master Trainer Hypnotherapy, Certified LAB Profile (USA) Trainer NLP (NFNLP), NLP Coach dan pakar motivasi.

Beliau merupakan penulis kolum majalah solusi dan juga penceramah jemputan Positif Pagi di RTM 1 setiap Isnin. Beliau mempunyai pengalaman yang luas dalam pengendalian kursus, motivasi dan juga pakar dalam rawatan pengurusan kemarahan, trauma dll.


DAFTAR SEGERA!

PELABURAN ANDA :

5 HARI PEMBELAJARAN BESERTA SIJIL DARI NATIONAL FEDERATION NEURO LINGUISTIC PROGRAMMING-USA

               
BAYARAN INDIVIDU: RM4200

HUBUNGI KAMI
CIK AZRA        011-24226261

DAFTAR AWAL UNTUK MENDAPATKAN HARGA PROMOSI 'EARLY BIRD' (SEBELUM)






No comments:

Post a Comment