Tuesday, June 18, 2013

Kenapa saya tidak tegas??

Seorang guru datang berjumpa saya... Dia mencurahkan perasaan nya kepada saya. Die menganggap diri nya lemah kerana sukar menjadi seorang yang tegas.. Jadi saya bertanya kan kepada nya apa yg dia mahukan dari saya? Dia mahu saya jadikan diri nya seorang yg tegas...

Hm... Menarik dan bg saya ia mmg lah kepakaran saya utk menjadikan seperti yg dia mahukan...

Ia nya sangat mudah dan dia perlu betul2 bersedia dan perlu hanya mengikut arahan saya..  Sessi terapi berjalan dengan baik..

Alhamdulillah.. Skrg dia sudah tahu mengapa dia perlu menjadi tegas.. 

Dia melangkah keluar dgn satu sikap yg baru & azam yg baru.. Menjadi seorang yg lebih tegas dlm membuat satu keputusan..

Dan ia telah menyelesaikan semua rasa tidak puas hati nya  selama ini yang tidak mencapai tahap keputusan yg di buat sebelum ini...

Lega.., lega.. Lega.. Itu yg dia rasakan... Terapi minda & emosi ini sangat membantu...

No comments:

Post a Comment