Friday, November 29, 2013

PENTING!!! AURA benteng dari gangguan jin dan syaitan

Apabila berada di dalam tertekan, apabila berada di dalam keadaan bingung ada manusia yang sememangnya mmg melupakan Allah ini pasti akan memilih jalan kotor untuk membalas dendam. bekerjasama dengan jin demi memuaskan perasaan benci, sakit hati dan dendam.

Perasaan iri hati yang tinggi, terlalu sakit hati, terlalu benci, marah ini telah membuka dan memecahkan AURA diri kita sendiri. Sedar atau tidak di keliling kita punyai aura yang tersendiri, bergantung kepada amalan, hati dan sikap kita terhadap sesama makhluk Allah.

Orang yang memiliki aura yang hebat tidak dapat di tandusi walaupun di hantar dengan sihir atau pun santau. Mereka yang memiliki aura hebat ini adalah mereka yang sabar, pemurah, baik hati, penyayang, taat perintah agama dan kepercayaan nya sangat kuat... walaupun di uji tetap sabar, tetap taat akan perintah agama serta di senangi..

AURA ini akan pecah sekiranya kita marah, mempunyai rasa benci yang meluap2, bertindak dengan melakukan perkara yang tidak baik, termenung, sedih keterlaluan, cemburu yg melampau, malas, ego, keras hati, sensitif melulu, megah, kebendaan, penting diri sendiri, menindas dan pelbagai lagi perbuatan yang negatif.

Sikap-sikap yang negatif ini bukan sahaja memecahkan aura tetapi ia seperti mengundang pelbagai penyakit untuk hinggap di tubuh kita... Sayangi lah diri.. tatkala kita marah sedikit rasa sakit akan timbul di salah satu anggota tubuh kita... tatkala ada perasaan sedih yang melampau ia nya mendorong salah satu organ kita berada di dalam keadaan yang lemah..

Apabila terdapat kebocoran aura ia akan membuka ruang untuk makhluk lain yang di hantar atau di suruh untuk berada di tubuh seseorang.

Bagaimana untuk pulihkan AURA?

Tanya pada diri anda...

  1. Adakah anda percaya adanya tuhan?
  2. Sebagai seorang yg percaya ada nya tuhan apakah yang anda lakukan sebagai org yang beragama?
  3. Adakah ada rasa takut tatkala melanggar perintahnya?
  4. Adakah anda benar-benar yakin dengan jawapan anda di atas?

Pulihkan anggota tubuh kita dengan rawatan mandian.. cas badan kita dengan energi yang baik... bagaimana untuk dapatkan energi itu?
Ada beberapa teknik lain yang betul-betul boleh memulihkan aura dan energi iaitu mandian hidroterapi ais atau mandi bunga..  Seterusnya Mandilah bersama bancuhan air garam bukit.. beristighfar lah setiap kali di uji... bersabar lah setiap kali hadapi musibah.




Bagaimana untuk dapatkan garam bukit? Boleh hubungi Myra Alternative Solutions untuk dapatkan nya

010-4076340 / 018-5826340.



No comments:

Post a Comment