Tuesday, November 19, 2013

Hipnoterapi boleh merawat penyakit stroke



Satu lagi kaedah rawatan yg sangat hebat.. Di mana setiap pesakit boleh dirawat dgn kuasa minda nya sendiri.. Begitu besar nya kurniaan Allah bg kepada setiap umatnya..

Setelah mempelajari dan menguasai ilmu ini peringkat demi peringkat saya telah mengumpul banyak pengalaman. Merawat beberapa pesakit yg terkena angin ahmar.

Dengan tiba2 saya di uji dgn satu ujian yg tak di sangka2.. Iaitu mild stroke menyerang suami saya.. Saya ttp membawa suami ke hospital utk rawatan di samping itu saya menjalankan rawatan kaedah hipnoterapi utk membantu mempercepatkan proses penyembuhan..

Day 1 - Day 4
Alhamdulillah teknik pernafasan yg betul  dapat membantu mengurangkan tekanan darah tinggi.. It really work! Dari 217/ 72 kepada 160/78 kepada 145/78 kepada 140/79 kepada 120/78 

Beberapa teknik urutan di gunakan utk baik pulih muka yg herot

Day 3 - Day 5
Masa utk menembusi clog di saluran darah di kepala, saya menggunakan teknik khas dgn kerjasama yang baik dari pesakit. Teknik memasukkan warna dan cahaya ke dalam saluran darah.. Alhamdulillah.. (Teknik ini haruslah di kendalikan oleh Pakar Hipnoterapi kepada pesakit..)

Doktor Perubatan suspek bahawa clog yg wujud dalam ct scan telah hilang dan pesakit telah pulih dr kelemahan otot sebelum ini..

Latihan physioterapi di jalankan utk menguatkan otot.. Kini pergerakkan lebih confident tanpa bantuan

Day 7

Speech therapy di lakukan secara kaedah hipnoterapi.. Serta merta suara berubah menjadi jelas dan lebih tepat.

Alhamdulillah ianya berjaya di lakukan.. 

Membawa pesakit menggunakan teknik timeline  kepada situasi di mana dia di dalam keadaan yg sangat sihat dan dia suka. Kini dia berada di dalam gambaran usia nya di waktu dia sangat sihat dan memiliki suara yg sangat jelas dan mantap. Di dalam tempoh kurang dari satu jam beliau boleh bercakap dengan terang dan yang paling menakjubkan beliau boleh menyebut huruf dan mengaji dengan sangat jelas.

Ingin saya tegaskan di sini, keputusan peningkatan setiap pesakit bergantung kepada kekuatan minda dan keinginan utk sihat yg tinggi disamping doa yg tak putus2.. 

Sessi terapi perlu di jalankan berulang-ulang kali. Sehingga mencapai tahap peningkatan yg berterusan. 

In shaa Allah akan tercapai matlamat yang di inginkan..

Ingin mendapatkan butiran lebih lanjut boleh emailkan kepada myra_alternative.solutions@yahoo.com

Atau boleh terus menghubungi di talian 010-4076340

1 comment:

  1. This presents itself fully suitable. Almost all these modest points were created in conjunction with great deal of heritage realizing. I adore that lots. hipnoterapi anak

    ReplyDelete