Monday, December 9, 2013

Saya Meta Coach, yang akan membantu bersama anda untuk mendapat yang terbaik dalam diri anda..


Alhamdulillah... 8 hari boot camp utk di iktiraf sebagai Meta Coach kumpulan pertama di Malaysia yang di iktiraf di peringkat antara bangsa..

Kami di latih dan di iktiraf mengikut sistem pembelajaran dan pemarkahan yang begitu mencabar demi memastikan keberkesanan terhadap kuasa "Coaching" terkesan terhadap semua yg menjalani sessi tersebut.

Coach adalah sesuatu yg berbeza dengan konsultan, mentor dan juga trainer.. Coaching adalah sessi di mana saya sbg Meta Coach akan membantu anda dalam mencapai matlamat mengikut kemampuan yg terbaik dari diri anda sendiri. Menjadikan anda seorang yang sangat genius dalam membuat keputusan. 

Kini saya meningkat lagi setapak sebagai Meta Coach utk membantu bagi mereka yg memerlukan coah dalam merealisasikan apa matlamat, impian yg mereka ingin kan..

Saya di sini akan membantu anda dalam sama2 menjadikan diri anda terbaik dalam apa yg anda ingin kan.. Sebagai seorang Meta Coach saya akan mengamalkan 3 state yang paling terbaik sebagai seorang pendengar yg mendengar setiap kata-kata anda, saya akan menjadi seorang yang sangat tenang tatkala bersama anda sehingga tamat sessi dan akan bersikap sangat perihatin dengan emosi anda.. Saya juga akan mengamalkan cara yang sangat relex dan steady untuk berhadapan dengan anda sepanjang sessi berlangsung...

Sepanjang sessi tersebut anda boleh meluahkan serta berkongsi apa sahaja kerana sepanjang sessi tersebut merupakan sessi yang sangat private & cofidential.. Walaupun bagaimana pun ia berlangsung dlm situasi yg sangat informal supaya berasa sangat selesa, tenang dan selamat..

Sekiranya anda memberikan kerjasama yg terbaik dan pasti sessi ini akan berakhir dengan sessi yang terbaik buat diri anda dalam mencapai matlamat dan keinginan anda.


Di sessi ini kita akan huraikan segala kekangan dan kelemahan dalam setiap urusan yang menghalang anda untuk berjaya.



Saya juga boleh membimbing mereka yang mahu berjaya dan terus cemerlang menerusi kecemerlangan anda berfikir dan sejauh mana kekuatan keinginan anda untuk berjaya..


Perubahan yang tercetus dari idea yang bernas yang membawa diri anda ke pada satu tahap kecemerlangan yang tidak anda fikirkan sebelum ini. Saya pasti ia adalah pilihan terbaik untuk memastikan anda tidak tersilap langkah dan hilang beribu- ribu ringgit kerana kegagalan anda dalam berfikir dan membuat keputusan yang terbaik..

Jika sebelum ini anda mempunyai mentor atau konsultan sejauh mana kah mereka ini membantu anda? Bagaimana dengan "ecology" diri anda? Adakah anda pernah memberi kebenaran pada diri anda sendiri untuk mengikut arahan dan pandangan orang lain yg mempengaruhi anda.. Pernah tak anda terfikir yang anda mempunyai potensi hebat yang anda tidak sedar berada di dalam minda & tubuh anda.. Anda tidak perlu lagi mengikut kata dan nasihat serta pandangan orang lain yang hanya membantu anda di peringkat awal dan membuat anda terkontang kanting di saat anda berhadapan dengan masalah kewangan yang terbit dari idea penasihat tersebut? 

Berfikirlah dengan waras dan bijak. Buat lah pilihan yang terbaik untuk masa depan anda yang lebih cerah, menjadikan diri anda hebat, berjaya dan kaya.. 

Sebagai Meta Coach saya sedia membantu anda bila anda memerlukan..

Salam sayang dan salam hormat buat semua...

No comments:

Post a Comment