Friday, February 20, 2015

Misteri telur yang tersembunyi


Datang seorang wanita berjumpa saya nak scan aura katanya... Beberapa kali saya scan jawapan, tetapi jawapan tetap sama... Aura luar nya negatif...

Sbg seorang perawat, sy suka pastikan betul-betul jawapan sebelum menyampaikan jawapan kepada klien.. Kalau boleh saya suka jika mereka ini auranya positif.. Jika jawapan yg ditunjukkan adalah sebaliknya, bermaksud tugas dan tanggungjawab saya agak sedikit mencabar buat saya...


Aura luar negatif... Ianya bermaksud ada sesuatu yg mengganggu sehingga wujud ruang kosong dlm aura yg mengelilingi tubuh seseorang. Adakah ianya di hantar atau ada yg suka pd seseorang itu? Dari mana ia datang? Dah berapa lama ia mendampingi tubuh seseorang itu?

Terlerailah segala jawapan apabila saya dapati ia tertanam di rumah wanita tersebut. Katanya dah tak ada tanah dah kawasan rumah tu, ibunya dah pasang tile sampai jalan. Ada tanah dalam pasu.. Bila di selak-selak terjumpa telur yg di tanam dlm pasu ini.

Manusia dengan perasaan iri hati ini sukar di pisahkan. Di zaman moden ini, demi memuaskan perasaan iri hati ini, semakin ramai yg mengamalkan khurafat.

Setiap penyakit ada penawarnya, setiap masalah ada penyelesaiannya...

Alhamdulillah, sessi mandian pertama yg di jalankan berjaya mengeluarkan batu, pasir & selaput2 darah... InshaAllah di teruskan untuk sessi seterusnya... 




No comments:

Post a Comment