Saturday, September 20, 2014

Treatment Laser utk menghilangkan freckles


Hari ini membuat keputusan utk membuat treatment laser bagi menghilangkan freckles yg mula tumbuh halus2 di wajah.

Setelah cuba pelbagai rawatan dan produk ternyata mampu sekadar memudarkan. Kini saya cuba lakukan menggunakan kaedah laser.

Sakit kah?

Jawapan saya: tidak..

Kepakaran dan pengalaman doktor yg mengendalikan ternyata tidak mengecewakan.

Sblm memulakan wajah saya di bersihkan kemudian krim kebas disapukan rata di wajah & dibiarkan beberapa minit.

Bagaimana dgn harga?

Ianya bagi saya amat berpatutan. Mendapat rawatan dan layanan yg baik dan membuatkan saya selesa di klinik. Kos rawatan lebih kuran RM400 

Apakah pantang sepjg tempoh pemulihan?

Saya di nasihatkan utk tidak memasuki sauna atau steam bath. Elakkan tersesah dgn cahaya matahari. Tidak boleh memakai make up yg tebal. Jangan gosok muka dengan kasar. Tidak boleh guna toner. Hanya pencuci muka dan cream sahaja

ini lah masanya saya manjakan wajah saya kerana saya sayang muka saya. 

Ingin tahu hasilnya.. Tunggu update aaya seterusnya...

Salam sayang dari saya...

No comments:

Post a Comment